Завдання для учнів 6-11 класів
2021 рік
Завдання з 26.04.2021 – 30.04.2021
6 клас
Екскурсія в природу “Знайомство з квітковими рослинами “.
Виконати контрольну роботу.
10 клас
Біологія
Опрацювати &50, ознайомитися із сучасними можливостями та перспективами репродуктивної медицини за матеріалами інтернет-ресурсів.
8 клас
Біологія
Опрацювати & 50-51, дати письмово характеристику чотирьох типів темпераменту.
Завдання з біології:
Опрацювати &52, усно розглянути схеми “Біологічні ритми”, “Фази сну людини”.
Виконати самоконтрлль знань з теми на с.244, відповіді мені у пп.
9 клас
Завдання з біології:
Опрацювати & 50-51, письмово закономірності впливу екологічних факторів: правило екологічної індивідуальності, закон оптимізму, явище взаємодії екологічних факторів, закон взаємокомпенсації факторів. Усно опрацювати первинні і вторинні сукцесії.
Завдання з біології:
Опрацювати &52, скласти біогеохімічні виклик води, карбону, оксигену, нітрогену.
11 клас
Завдання з біології:
Опрацювати & 56, письмово самостійна робота з таблицю. Пріоритети й методи селекції на с.221.
Завдання з біології:
Опрацювати &57, виписати 7 центрів походження культурних рослин з прикладами рослин.
Завдання з 19.04.2021 – 23.04.2021
6 клас
Читати &46, опрацювати усно рослинні угруповання: ліси та луки.
Виконати практичну роботу #4, скидаю фото інструктивної картки, прочитайте, опишіть умови вирощування 3-х кімнатних рослин: фаленопсіс, кактус, нефролепіс ( у інс. картці підказки).
8 клас
Читати &49, виписати в зошити відмінність між першою і другою сигнальною системою.
Опрацювати приклади розумових операцій за мал.183.
9 клас
Читати &48-49, виписати терміни: екологія, біоценоз, біогеоценоз, продуценти, консументи, редуценти, ланцюг живлення, трофічна сітка, правило екологічної піраміди.
Опрацювати малюнки 277-280.
10 клас
Опрацювати &49, використовуючи малюнок ” Схема гаметогенезу людини” (див.форзац ІІ) та різні джерела інформації, порівняйте події, які відбуваються під час спермато- та оогенезу, відзначте риси подібності та відмінності (самостійна робота ).
https://www.facebook.com/groups/1887159738055183/permalink/3663891903715282/?app=fbl
11 клас
Читати &55, виписати терміни: маркерна, геномна, адаптивна селекції, Опрацювати схеми і малюнки.
Завдання з 12.04.2021 -16.04.2021
11 клас
Самостійна робота з теми: Поняття про екологічне мислення. Необхідність міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля (викор. інтернет-ресурси).
Узагальнення знанья знань з теми “Сталий розвиток та раціанальне природокористування” (виконати тестові завдання)
І. Вкажіть правильні відповіді:(3 бали)
1. До природних забруднень належить:
А)вирубування лісів
Б)пестициди
В)виверження вулканів
Г)рентгенівське випромінювання
2. Спільною ознакою всіх глобальних екологічних проблем є :
А)вирубування лісів
Б)масштабність
В)глобальне потепління
Г) відсутність загрози знищення людства
3. Зелена книга України з’явилася у
А) 1987 р.
Б) 1986 р.
В) 1978 р.
Г) 1998 р.
ІІ. Дайте визначення:(3 бали)
Довкілля–
Ерозія ґрунтів –
Принцип соціальної рівноправності–
ІІІ.Встановіть відповідність між категорією виду та його представником: (3 бали)
Категорія виду | Представник | ||
1. | Зниклі в природі | А. | Беркут, ящірка зелена |
2. | Зникаючі | Б. | Зубр, кінь дикий |
3. | Рідкісні | В. | Журавель степовий, їжак вухатий |
4. | Вразливі | Г. | Степовий орел, видра річкова |
Д. | Лелека чорний, рись |
ІV.Охарактеризуйте наслідки забруднення біосфери для живих організмів і людини зокрема та запропонуйте шляхи їх вирішення.(3 бали)
10 клас
Тема. Поняття про онкогенні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань (§48). Записати причини розвитку онкологічних захворювань, групи канцерогенних факторів.
9 клас
Тема. Основи еволюційної філогенії та систематики. Основні групи організмів: археї, бактерії, еукаріоти. (§45,47)
Дати письмово характеристику груп організмів. Робота з біологічними термінами.
Тема. Огляд основних еукаріотичних таксонів. Неклітинні форми життя: віруси. (§46). Виконати тести на с.201.
8 клас
Тема. Вища нервова діяльність (§47, провести лаб.досл. на с.223)
Тема. Умовні та безумовні рефлекси. Інстинкти. (§48)
6 клас
Виконати практичну роботу №3 на с.209
Тема. Екологічні групи рослин.
з 06.04.2021 по 09.04.2021
6 клас
Опрацювати &45, письмово завд. на с.202
8 клас
Опрацювати &45-46, скласти схеми будови сенсорних систем: рівноваги, руху, дотику, температури, болю, нюху і смаку. Виконати письмово тести на с.220
9 клас
Виконати тестові завдання на с.183-185.
Опрацювати &45-46, письмово: властивості вірусів.
10 клас
Опрацювати &47, усно виконати завдання на с.175
11 клас
Опрацювати &53-54, виписати категорії видів , занесених до Червоної книги, принципи Концепції сталого розвитку.
з 29.03.2021 по 05.04.2021
6 клаc
29.03 Голонасінні § 42, опрацювати схему, переписати мал. 180
31.03 Покритонасінні § 43. заповнити таблицю с. 193
05.04 Читати § 44. перемалювати схему мал. 184
7 клас
29.03.21 Типи післязародкового розвитку. & 40 с. 173 – 174
1.Виписати в зошит типи післязародкового розвитку і яким тваринам це характерно.
02.04.21 Види непрямого післязародкового розвитку. & 40 -41
Переглянути презентацію “Розвиток тварин”
05.04.21 По підручнику с. 180 – виконати тести.
Відповіді в особисті повідомлення.
09.04.2021 Опрацювати &42.
В зошити виписати методи поведінки тварин.
12.04.21 – Опрацювати &42. Виконати лабораторне дослідження: Спостереження за поведінкою тварин (каракатицею). Файл додається.
16.04.21 – Опрацювати &43. Виписати в зошит біологічні терміни.
19.04.21- Опрацювати по підручнику &44-48. Користуючись різними джерелами інформації, дослідіть різні форми шлюбної і батьківської поведінки у птахів.
23.04.21 – Опрацювати & 49, 50.
26.04.21 – Виконати практичну роботу номер 8 “Визначення направленості поведінкових актів тварин” на с. 209.
30.04.21. – Виконати контрольну роботу номер 2 ” Поведінка тварин”. Виконання на окремих листочках.
07.05.21. – Опрацювати &51. Виписати в зошит чинники середовища.
8 клас
30.03 Опрацювати § 42-43, вивчити будову ока мал. 157, виконати тести с. 201, 207
01.04 Опрацювати § 44, вивчити будову вуха
9 клас
30.03 Опрацювати § 43, виписати напрямки еволюційного процесу, гіпотези появи життя на землі з прикладами
01.04 Опрацювати § 44, виписати етапи еволюції людини
10 клас
29.03 Опрацювати § 42, виписати види нестатевого і вегетативного розмноження
31.03 Опрацювати § 43, виписати види регенерації
05.04 Опрацювати § 44, виписати можливі види регенерації у людини
11 клас
30.03 Виконати практичну роботу, план на ст. 206 – 207
01.04 Опрацювати § 52, виписати стратегічні цілі економіки України