Завдання з географії на час карантину
з 05.04 по 09.04 2021 р
6 клас
1.Читати параграф 52 “Льодовики та багаторічна мерзлота, вивчити основні поняття “льодовик” , “снігова лінія”, “морена”, “асберги”, “багаторічна мерзлота”.
2.Читата параграф 53 “Підземні води”, вивчити схему залягання грунтових вод (мал.251, ст. 208 підручника) та схему залягання міжпластових вод (мал.253, ст.209 підручника).
7 клас
1.Читати параграф 49 “Річки Євразії”. Виконати практичну роботу № 10 “Позначення на контурній карті назв географічних об”єктів материка”.
2.Читати параграф 50 “Озера, болота , льодовики, багаторічна мерзлота, підземні води”. Практична робота № 10 (продовження). Скрін контурних карт скидайте у приватні повідомлення.
8 клас
1.Читати параграф 42 “Моніторинг навколишнього середовища”.Підготувати повідомлення по дослідженню №8 “Вплив компонентів природи на здоров”я людини” або “Зміни природи своєї місцевості пів впливом діяльності людини”. Скрін повідомлень скидайте в особисті повідомлення.
2.Читати параграф 41″Природно-заповідний фонд України” . Практична робота № 10 “Позначення на контурній карті природно -заповідного фонду України”. Виконані роботи у привітні повідомлення.
9 клас
1.Читати парагра 35 . Підготувати повідомлення, використовуючи інтернет-джерела та матеріал підручника(ст.194): “Глобалізація в харчовій промисловості:харчові ТНК та їх продукція”. Виконані завдання в особисті повідомлення.
2.Контрольна робота з теми “Вторинний сектор господарства”. Завдання у вайбері. Скрін виконаних робіт скидайте в особисті повідомлення.
10 клас
1.Читати параграф 34 “Особливості економіки країн Америк. Вторинний сектор економіки.Виконати повідомлення “Панамериканське шосе – дорога через три Америки”, “Бананові республіки”: типові ознаки та сучасний розвиток”, “Туризм як чинник розвитку країн Карибського басейну”. Відповіді у приватні повідомлення.
11 клас
1.Читати параграф 26 “Політична географія та геополітика”. Скласти в зошитах таблицю “Політичні складники політичної географії”. Скрін завдання скидайте в пп.
Завдання з географії на час карантину
з 12.04 по16.04 2021 року.
12.04.21 9 клас
1.Читати параграф 36 “Третинний сектор господарства. Транспорт, його роль та види”. Зробити таблицю в зошитах “Переваги й недоліки основних видів транспорту”. Скрін таблиці скидайте в особисті повідомлення .
12.04.21 8 клас
1.Контрольна робота з теми “Ландшафти України”, “Природокористування”.Завдання скинуті у вайбер, відповіді мені у приватні повідомлення.
13.04.21 6 клас
1.Читати параграф 53 “Значення вод суходолу для природи та людини. Охорона вод Світового океану і суходолу”. Підготувати письмове повідомлення “Як люди використовують підземні води” (відповіді скидати у особисті повідомлення).
13.04.21 7 клас
1.Опрацювати параграф 51,52 “Природні зони Євразії”.Заповнити в зошитах таблицю “Природні зони” за типовим планом:№ з/п, назва зони, рослинний світ, твариний світ, грунти. Відповіді у особисті повідомлення.
13.04.21 8 клас
1.Читати параграф 43 “Кількість населення в світі та в Україні”.За матеріалом параграфа складіть схему в зошиті “Чинники, що впливают на кількість населення”.
13.04.21 10 клас
1.Виконати в зошитах практичну роботу № 5 “Складання картосхеми типології країн Америки за рівнем їхнього економічного розвитку”(завдання практичної роботи на ст.187 підручника). Виконані роботи в особисті повідомлення.
14.04.21. 7 клас
1.Читати параграф 53,54 “Природні зони Євразії. Вертикальна поясність “. Заповнити в зошитах таблицю “Природні зони” за типовим планом:№ з/п, назва зони, рослинний світ, твариний світ, грунти. Відповіді у особисті повідомлення.
14.04.21 6 клас
1.Контрольна робота з теми “Гідросфера”.Виконати тести із ст.211 підручника .Відповіді скидайте в особисті повідомлення.
15.04.21 10 клас
1.Читати §35, виконати дослідження «Форми територіальної організації новітніх видів промислового виробництва у США». 16.04.21 11 клас 1.Читати §27, в зошитах скласти таблицю «Позитивні і негативні риси політико-географічного положення України». 16.04.21 9 клас 1.Читайте § 37, завдання «працюємо в групах» на ст. 207 підручника виконати в зошитах
Добрий день. Пропоную завдання для виконання у робочих зошитах з географії. Будь ласка, віднесіться добросовісно до даної роботи. Виконані роботи перевірю по закінченню карантину.Якщо виникнуть питання – пишіть у коментарях на цій сторінці, або телефонуйте за номером 098 42 44 516. Розраховую на плідну співпрацю. Будьте здорові, дотримуйтеся правил карантину


6 клас Тема ” Гідросфера”, виконати тести, використовуючи матеріал параграфів 41-53:
1.Вкажіть, як називається межа, що розділяє сусідні річкові басейни:
а)річкова долина; б)річкова система;
в)басейн річки; г)вододіл;
2.Вкажіть найповноводнішу річку світу:
а)Хуанхе; б)Амазонка; в)Конго; г)Єнісей;
3.Вкажіть, як називають величезні ділянки суходолу, з усіх сторін оточені водою:
а)острови; б) материки; в) півострови; г) частини світу;
4.Вкажіть визначення верхового болота:
а)займають за характером живлення та рослинності проміжне положення;
б)розміщуються на вододілах річок і живляться атмосферними опадами;
в)утворюються в долинах річок, на берегах озер і живляться підземними водами;
5.Вкажіть, які з перелічених заток належать до Атлантичного океану:
а) Велика Австралійська;
б) Бенгальська;
в) Мексиканська;
г) Гвінейська;
6.Розташуйте послідовно з півночі на південь моря Світового океану:
а) Охотське;
б) Аравійське;
в) Карське;
г) Чорне;
7.Вкажіть найвищий водоспапд світу:
а) Анхель;
б) Вікторія;
г) Ніагарський;
г) Ігуасу;
8.Вкажіть, як називається місце, де річка впадає в океан, море, озеро чи іншу річку:
а) річище;
б) гирло;
в) тераса;
г) витік;
9.Вкажіть, що утворює головна річка з усіма притоками:
а) вододіл;
б) річкову систему;
в) басейн річки;
г) заплаву;
10.Вкажіть, які з перелічених озер розташовані на території Афірики:
а) Тітікака;
б) Чад;
в) Байкал;
г) Вікторія;
11.Вкажіть, як називають частину океану або моря, що врізається в суходіл, але має широкий звязок з океаном:
а) протока;
б) море;
в) океан;
г) затока;
7 клас :
1.Опрацювати параграфи 46-48 “Загальні риси клімату та кліматичні пояси Євразії”.
2.Виконати завдання в зошиті, указавши основні характеристики клімату кліматичних областей помірного поясу,а саме: середні температури січня і липня, річну кількість опадів (у мм),пануючі вітри;
1) кліматична область морського клімату – ………….
2) кліматична область помірно континентального клімату – …….
3) кліматична область континентального клімату -………..
4) кліматична область мусонного клімату – …..
8 клас:
1.Опрацювати параграфи 30 – 39 “Ландшафти України ” та параграфи 40-42 “Природокористуваня”.
2. Виконати дослідження “Зміни природи своєї місцевості під впливом діяльності людини” (матеріали проведеного дослідження записати у зошити) за таким планом:
1) Пригадайте, що таке антропогенний ландшафт і які чинники впливають на його виникнення?
2) Визначити, які антропогенні ландшафти поширені у нашій місцевості.(Це можуть бути територія населеного пункту, с/г угіддя, де ведеться видобуток корисних копалин, штучно створені водні обєкти і інше).
3) З,ясуйте, які зміни відбулися в природних компонентах одного з антропогенних ландшафтів і результатом яких видів діяльності вони стали.
4) Підготуйте повідомлення за матеріалами проведеного дослідження . У висновку запишіть чинники та наслідки зміни природи своєї місцевості під впливом діяльності людини.
9 клас:
1.Опрацювати параграфи 36-38 “Транспорт України та світу”.
2.Дати відповіді на питання на ст. 200, 206, 213 підручника (усно).
10 клас:
1.Опрацювати параграфи 35-38 з тем “США”, “Канада”, “Бразилія”.
2.Виконати практичну роботу в зошитах “Порівняльна характеристика машинобудування США, Канади та Бразилії” у вигляді таблиці з такими колонками : перша колонка – складова машинобудування, друга колонка – США, третя колонка – Канада, четверта колонка – Бразилія, за таким планом (у першій колонці):загальне машинобудування, транспортне машинобудування, точне машинобудування.
11 клас:
1.Опрацювати параграфи 22-25 “Глобальна економіка”.
2.Дати відповіді на питання (усно) на ст.132, 143, 150, 156 підручника.
Добрий день.Бажаю всім здоровя.
1.Пропоную письмові завдання для учнів 9, 11 класів. Виконайте, будь ласка, у робочих зошитах.Також можете писати відповіді на мою електронну адресу tevmenenko888@ukr.net або залишати у коментарях на цій сторінці.
2.Завдання для всіх класів на наступний тиждень залишу тут 6 квітня та скину у вайбер на “Батьки закладу”.
9 клас
Поясніть(письмово, в робочих зошитах) чинники розміщення трьох центрів виробництва в Україні окремих транспортних засобів, використовуючи матеріал параграфів 36-38 (за зразком) :
Запоріжжя (“ЗАЗ”) -забезпечено необхідною сировиною ( у першу чергу сталь),має достатню кількість висококваліфікованих робітників, є можливості для кооперування, як із підприємствами міста, так й інших міст і навіть країн (двигуни та коробки передач виробник отримує з Мелітопольського моторного заводу, окремі комплектуючі надходять з Індії). У місті високий рівень розвитку науки, що дозволяє проводити необхідні науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи.
11 клас.
Добрий день. Бажаю всім здоров “я.
Пропоную вашій увазі завдання на 13 – 17 квітня . Завдання з 6 по 10 квітня було розміщене у вайбері по групам “Наш клас”.
Виконані письмові завдання можете скидати і у вайбер на мою сторінку.
6 клас:
1.Опрацювати параграфи 56,57.
2.Вивчити поняття у розділі “Запам”ятайте”(ст. 223 підручника).
3. Виконати в робочих зошитах завдання ( ст.226 підручника) з розділу “Попрацюйте в групі” (в таблиці описати всі чотири закономірності географічної оболонки).
7 клас:
1.Опрацювати параграфи 54,55.
2.Дати відповіді на питання (усно) на ст.209, 213 підручника.
8 клас:
1.Опрацювати параграфи 46-48.
2.Дати відповіді на питання (усно) на ст.241, 246 підручника.
9 клас:
1.Опрацювати параграфи 41,42.
2.Виконати завдання в зошитах із ст.229 підручника із розділу “Попрацюйте в групах”.
3.Дати відповіді на питання (усно), ст.234 підручника.
10 клас:
1.Опрацювати параграфи 39,40.
2.Дати відповіді на питання (усно) на ст.222,227 підручника.
11 клас:
1.Опрацювати параграф 28.
2.Дати відповіді на питання (усно) на ст.177 підручника.
3.Виконати дослідження із ст.177 підручника ( на вибір),(у зошитах).
Чекаю з нетерпінням на зустріч із вами
Добрий день. Пропоную завдання для виконання з 21.04 по 24.04.2020.
6 клас:
1.Опрацювати параграф 58.
2..В зошитах заповнити таблицю “Характеристика природних зон” з такими колонками: № п/п, назва природної зони, рослинний світ, тваринний світ, грунти.
7 клас:
1.Опрацювати параграф 56.
2.В робочих зошитах виконати тестовий контроль із ст.218 підручника.
8 клас:
1.Читати параграфи 49,50.
2.Дати відповіді на питання на ст.250, 253 підручника (усно).
9 клас:
1.Читати параграф 43.
2.В зошитах зробити повідомлення із ст.241 підручника “Працюємо самостійно”.
10 клас:
1.Опрацювати параграфи 42, 43.
2.В зошитах заповнити таблицю “Порівняльна характеристика Єгипту і ПАР” з такими колонками :№п/п, Єгипет, ПАР. За такими питаннями: 1.Загальний огляд, місце в регіоні та світі. 2.Населення .3.Особливості сучасного розвитку. 4. Третинний сектор. 5. Вторинний сектор. 6.Первинний сектор.7.Зовнішні економічні звязки.
11 клас:
1.Опрацювати параграфи 29,30.
2.Дати відповіді на питання на ст.183, 191 підручника (усно).
3.Письмово в зошитах завдання із ст.183 підручника “Працюємо самостійно”.
Добрий день. Пропоную завдання для виконання з 27.04 по 30.04.2020.
6 клас:
1.Повторити параграфи 54-58.
2.Виконати тестовий контроль у робочих зошитах із ст. 231 підручника (відповіді скидайте у приватні повідомлення).
7 клас:
1.Опрацювати параграфи 57,58.
2.Дати відповіді на питання на ст.227 підручника (усно).
8 клас:
1.Читати параграфи 50,51.
2.Дати відповіді на питання на ст. 253,257 підручника(усно).
9 клас:
1.Читати параграф 44.
2.Дати відповіді на питання на ст.246 підручника.
10 клас:
1.Повторити параграфи 42,43.
11 клас:
1.Читиати параграфи 31,32..
Добрий день. До вашої уваги пропоную завдання з 04.05 по 08.05.20р.
6 клас
1.Опрацювати параграфи 59-61.
2.Дати відповіді на питання на ст.241,247 підручника (усно).
7 клас:
1.Читати параграфи 60,61.
2.Дати відповіді на питання на сторінках 238,243 підручника.
3.Виконати практичну роботу № 12 із ст.238, 243 підручника.
8 клас :
1.Читати параграфи 52,53.
2.Дати відповіді на питання на ст.260,264 підручника.
9 клас:
1.Читати параграф 45.
2.Дати відповіді на питання на ст. 249 (усно).
10 клас:
1.Читати параграф 44.
2.Дати відповіді на питання на ст. 248 підручника.
11 клас:
1.Читати параграф 33.
2.Дати відповіді на питання на ст. 210 підручника.
3.Написати в робочі зошити повідомлення по дослідженню на ст. 210 підручника..
Добрий день.Пропоную завдання для виконання з 12.05 по 15.05.
6 клас:
1.Читати параграф 62.
2.Виконати дослідження на ст.250 підручника, по дослідженню в робочих зошитах написати повідомлення і скидати відповіді мені в особисті повідомлення.
3.Вивчити країни та їх столиці із мал.305(картосхема), ст.246 підручника.
7 клас:
1.Читати параграфи 62, 63.
2.Виконати тести у робочих зошитах із ст.254 підручника.Відповіді скидайте у особисті повідомлення.
8 клас:
1.Зробити опис природи Чернігівської області ( у робочих зошитах) за планом із ст.265 підручника (з 1 по 4 пункти).Відповіді мені скидайте у особисті повідомлення.
9 клас:
1.Читати параграфи 46-48.
2.У робочих зошитах заповнити таблицю із ст.262 підручника .Відповіді у особисті повідомлення.
10 клас:
1.Читати параграф 45.
2.Дати відповіді на питання на ст.254 підручника (усно).
11 клас:
1.Читати параграф 34.
2.Виконати дослідження із ст.214 підручника, повідомлення записуйте у робочих зошитах і скидайте мені у особисті повідомлення.