6 коментарів до “Зарубіжна література”

  1. Завдання із зарубіжної літератури (30.03 – 03.04)
    5 клас
    1. Прочитати с. 232-236
    2. Виконати завдання на с. 236-237 (усно)
    3. Виконати тести (с.238-239) письмово в робочому зошиті
    6 клас
    1. Прочитати с. 188-200
    2. Виконати завдання на с. 201-202 (усно)
    3. Скласти план або тести до оповідання “Усмішка” Р. Бредбері
    7 клас
    1. Прочитати новелу О. Генрі “Останній листок”
    2. Виконати завдання на с. 235-236
    3. Написати твір-роздум “Чи здійснилась мрія старого Бермана?” (за новелою О. Генрі “Останній листок”)
    8 клас
    1. Прочитати комедію Мольєра “Міщанин-шляхтич”
    2. Виконати завдання на с. 268 – 269
    3. Скласти анкету головного героя (у робочому зошиті)
    9 клас
    1. Прочитати Р. Д. Бредбері “451 градус за Фаренгейтом”
    2. Дати відповідь на запитання с. 295
    3. Написати фанфік або рецензію на роман “451 градус за Фаренгейтом” Р. Д. Бредбері
    10 клас
    1. Законспектувати біографію П. Верлена
    2. Прочитати с. 187 – 196
    3. Законспектувати біографію А. Рембо
    4. Прочитати с. 137-205
    5. Зробити ідейно-художній аналіз однієї поезії П. Верлена чи А. Рембо (у робочому зошиті)
    11 клас
    1. Законспектувати біографію Ернеста Гемінгвея
    2. Прочитати оповідання “Старий і море”
    3. Написати твір-роздум “Сантьяго: переможений чи переможець?”

  2. 06.04 – 10.04
    5 клас
    1. Прочитати с. 240-242
    2. Намалювати у зошиті персонажів повісті-казки “Комета прилітає”
    3. Виконати тести с. 252-253

    6 клас
    1. Прочитати с. 203-215
    2. Скласти план оповідання
    3. Зробити ілюстрацію

    7 клас
    1. Прочитати с. 243-247
    2. Дати відповіді на запитання с. 247-248 (усно)
    3. Виписати із тексту новели дива, які побачили батько і син (у робочий зошит)

    8 клас
    1. Виконати тести з теми “Бароко і класицизм”
    2. Прочитати с. 271-273, казку-притчу “Маленький принц”
    3. Виписати із тексту цитати, які можуть для вас стати афоризмами

    9 клас
    1. Написати твір-роздум “Чи важливо передусім залишатися людьми?” (за романом Р. Бредбері “451 градус за Фаренгейтом”)
    2. Переглянути (при можливості) однойменний фільм за романом “451 градус за Фаренгейтом”

    10 клас
    1. Зробити конспект “Про зміни в драматургії кінця XIX -початку XX століття” ( ст. 207-210)
    2. Прочитати с. 210-214 та п`єсу “Блакитний птах”

    11 клас
    1. Записати в зошит основні віхи життєвого і творчого шляху Г.Г. Маркеса
    2. Прочитати оповідання “Стариган із крилами”
    3. Дати відповіді на питання с. 175 (усно)
    4. Написати твір-мініатюру “Якби до мене прилетів ангел…”

  3. 13.04 – 17.04
    5 клас
    1. прочитати повість Роальда Дала “Чарлі й шоколадна фабрика”
    6 клас
    1. Заповнити таблицю на с. 216
    2. Скласти анкету головного героя оповідання Р. Шеклі “Запах думок”:
    1) Ім`я героя
    2) Вік
    3) Професія
    4) Місце проживання
    5) Місце, де відбуваються події
    6) Екстремальна ситуація, у яку потрапив герой
    7) Дії героя в цій ситуації
    8) Риси характеру
    7 клас
    1. Прочитати с. 248-251
    2. Написати твір-роздум “Чому вчить новела Р. Акутагави “Павутинка”?
    8 клас
    1. Зробити схему-подорож маленького принца із повісті-казки А. де Сент-Екзюпері (письмово)
    2. Охарактеризувати образи твору (усно)
    9 клас
    1. Прочитати (в інтернеті) роман Еріка Вольфа Сігела “Історія одного кохання”
    2. Скласти тести (12) до твору або написати фанфік на роман (власне продовження зі щасливим кінцем)
    10 клас
    1. Підготувати повідомлення про символіку образів у драмі-феєрії “Синій птах” М. Метерлінка
    2. Написати есе “У чому полягає щастя?”
    11 клас
    1. Прочитати і законспектувати с.179-181
    2. Прочитати п`єсу Ф. Дюрренматта “Гостина старої дами”
    На прикладі твору розкрити основні ознаки п`єси абсурду

  4. 21.04 – 24.04
    5 Клас
    1. Заповнити паспорт–анкету Чарлі Бакета (Р.Дал “Чарлі і шоколадна фабрика”).
    1. Імя–
    2. Прізвище–
    3. Вік–
    4. Місце проживання–
    5. Батьки–
    6. Рід занять–
    7. Риси характеру–
    8. Мрії–
    9. Цитати (2)–
    10. Моє ставлення до героя–

    2. Дати короткі характеристики іншим персонажам, яким поталанило знайти золотий квиток.

    6. Клас
    1. Опрацювати с. 221–224.
    2. Прочитати повість–казку “Міо, мій Міо” А.Ліндгрен(Інтернет).
    3. Дати письмову відповідь на питання “Над чим змусила мене замислитись книга А.Ліндгрен “Міо, мій Міо”?”

    7 Клас
    1. Виконати тести з теми “Світова новела” (див. Viber).
    2. Прочитати с. 256-265.
    3. Переглянути аніме–фільм “Мандрівний замок”.

    8 Клас
    1. Прочитати с. 286–294.
    2. Підготувати тести (12) до повісті–притчі “Чайка Джонатан Лівінгстон” Р. Баха.

    9 Клас
    1.Прочитати роман Гарпер Лі “Убити пересмішника” І(нтернет).
    2. Скласти сенкан на тему “Жорстокість”.

  5. 27.04 -30.04
    5 клас
    1. Прочитати фантастичну казку Пауля Маара “Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу”.
    2. Продовжити речення( узошиті).
    Книга мене зацікавила тим…
    Найсмішніше мені здалдося…

    6 клас
    1. Прочитати с.229-247.
    2. Коротко описати головних героїв роману Міхаеля Енде “Джим Гудзик і машиніст Лукас”.

    7 клас
    1. Заповнити опорний конспект до оповідання Діани Джонс “Мандрівний замок Хаула”
    1. Країна –
    2. Місто –
    3. Сестри –
    4. Батько –
    5. Мачуха –
    6. Крамниця –
    7. Закляття –
    8. Чарівники –
    9. Чарівні речі –
    10. Фентезі.
    2. Намалювати замок Хаула за своїми уявленнями.

    8 клас
    1. Дати устно відповіді на всі питання (сторінка 211).
    2. На три з них дати письмову відповідь (на вибір).

    9 клас
    1. Опрацювати біографію М. О. Булгакова (Інтернет).
    2. У зошит зробити конспект “М. Булгаков і Україна”.

    10 клас
    1. Прочитати роман Пауло Коельо “Алхімік”.
    2. Виписати вирази, які вважаєте афоризмами.

    11 клас
    1. Прочитати і зробити конспект с. 182 – 185.
    2. Прочитати оповідання Хуліо Кортосара “Менади”.
    3. Дати відповіді на питання с. 189 ( 1 – 6)

  6. 04-08.05
    5 клас
    На вибір
    1. Підготувати літературну вікторину.
    2. Придумати тестові завдання.
    3. Схарактеризувати головного героя- Суботика.
    4. Продовжити речення:
    -Якби в мене був такий друг, як Суботик…
    -Якби в мене була машина для здійснення бажань…
    (за фантастичною казкою Пауля Маара «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу».

    6 клас
    Заповнити опорний конспект до роману Міхаеля Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».
    1. Країна-
    2. Які ще країни згадуються у творі-
    3. Король-
    4. Головний герой-
    5. Як він потрапив на острів-
    6. Машиніст-
    7. Паротяжиха-
    8. Принцеса-
    9. Дракониха-
    10. Які моральні цінності стверджуються у творі

    7 клас
    1. Прочитати повість Айзека Азімова «Фах» (Інтернет).
    2. Підготувати тести за змістом повісті.

    8 клас
    1.Прочитати роман Барбари Космовської «Буба: мертвий сезон».
    2.Скласти анкету головної героїні
    1.Прізвище, ім,я-
    2.Прізвисько-
    3.Вік-
    4.Де проживає-
    5.Сім я-
    6.Друзі-
    7.Заняття-
    8.Інтереси-
    9.Мрія-
    10.Асоціація з образом-

    9 клас
    1.Прочитати повість Михайла Булгакова «Собаче серце».
    2.Переглянути однойменний фільм за повістю М. Булгакова.

    10 клас
    1.Опрацювати с.293-295, 308-312.
    2.Створити (на вибір) рекламний проект, або інформаційний плакат, або кроссенс до роману «Алхімік» П.Коельо.
    3.Написати твір-мініатюру «Над чим я замислився, коли прочитав роман П.Коельо «Алхімік».

    11 клас
    1.Опрацювати с.214-219.
    2.Прочитати роман Джона Майкла Гріна «Провина зірок»
    3.Написати есе «Що таке життя»( за романом Дж.М.Гріна «Провина зірок».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *