Мистецтво

Завдання для учнів 8 – 11 класів

Завдання на період карантину ( 29.03 – ……2021)

8 клас

01.04. Тема: Українські пам’ятки класицизму. Опрацювати &26. Виконати в зошитах завдання на с.210-211. Відповіді в особисті повідомлення.

08.04. – Читати & 27. Створити ескіз будівлі в стилі романтизм ( олівцем ).

15.04. – Прочитати &28. Вивчити характерні риси живопису романтизму.

22.04. – Читати &29. За бажанням напишіть вірш на тему “Музика романтизму”.

29.04. – Читати & 30. Виписати в зошит характерні особливості реалізму.

06.05. – Опрацювати &31. Створити презентацію ” Реалізм у живописі”.

9 клас

31.03. Опрацювати по підручнику с. 115-122.
В зошити записати: відомі американські, індійські фільми; критерії, за якими здійснюється відбір фільмів на кінофорумах у номінації “найкращий фільм року”.

07.04. – Опрацювати с. 123-126. Виписати в зошит течії і напрямки в кінематографі.
Надіслати сьогодні.

14.04. Практичне завдання: готуємо презентацію на вибір, орієнтовні теми: “Мої улюблені фільми”, “Жанри кіно”, “Історія кінематографії”.


21.04. – Опрацювати с. 128-138. Письмово надати відповідь на запитання 1-4 на с.139.
Відповіді в ПП.

28.04. – Вивчити слова пісні “О пані вчителько” на с.239.

05.05. – Виконуємо практичне завдання: створити за допомогою Інтернет-ресурсів та комп’ютерних технологій музичний відеокліп чи рекламний ролик.

10 клас

30.03. Підготувати повідомлення в зошит про японські театри: Но і Кабукі. Підготуватися до узагальнення по підручнику с. 44 – 61.

02.04. – Сьогодні ми з вами, здобувачі освіти, напишемо узагальнення з теми “Музика, танець, театр, кіно: погляд крізь тисячолітя.

09.04. Розпочинаємо мандрівку до Індії. Опрацювати по підручнику с. 62-64. Виписати в зошит: 1.Священні “істини” буддизму 2. На чому грунтується індуїзм. 3.Велика ступа в Санчі. 4. Печерний храм у Аджанті.

13.04. – Продовжуємо вивчати з мистецтва індійський культурний регіон. Вивчимо комплекс в Кхаджурахо, присвячений Шиві – с.64-65.
Написати повідомлення “Архітектура епохи Великих Моголів”.

16.04. – Опрацювати с.65-66. Вивчаємо: “Мечеть Джамі Масджид у Делі, Тадж-Махал в Агрі. Розквіт мистецтва мініатюри”.

23.04. – Підготувати повідомлення про традиційні ремесла Індії.

30.04. – Продовжуємо вивчати музичні інструменти індійського культурного регіону. Читати с. 68-70.

07.05. – Опрацювати с. 69-71. Підготуватись до узагальнення по індійському культурному регіону.

11 клас

01.04. Тема: Хорові концерти М. Березовського, А. Веделя, Д. Бортнянського. Опрацювати по підручнику с.180-181. До вашої уваги презентація по даній темі.

06.04. – Добрий день! Сьогодні на уроці розглядаємо ” Фундатор Перемишльської композиторської школи М. Вербицький. Музика для дітей В. Костенка”.
Опрацювати по підручнику с. 181-184. Конспект в зошит. Все буду перевіряти.

08.04.- Тема ” Нефольклорний стиль М. Скорика, неокласичні камерні симфонії Є Станковича. Пісенна творчість П. Майбороди, О. Білаша, В. Івасюка”. Читати с. 184-186. Конспект в зошит.

15.04. – Будемо працювати з теми: “Музичне мистецтво: Б. Гмиря, С. Крушельницької, А. Солов’яненко та ін”. Читати с. 186.

20.04. – вивчаємо: “Поп- музика. Пісенний форум ” Червона рута”. Рок-музика: гурти “Гайдамаки”, “Скрябін”, “Океан Ельзи”, “Даха- Браха”. Опрацювати с. 187.

21.04. – Сьогодні розглянемо тему: “Музика митців української діаспори”. Читати с.188-189.

29.04. Виконати тестові завдання

06.05. – Опрацювати с. 190-194. Написати повідомлення про перших професійних акторів – скоморохів.