Індивідуальна робота вчителів під час карантину 06.04.2020 – 24.04.2020

Індивідуальний план роботи вчителя зарубіжної літератури Погорільського ЗСО І-ІІІ ступенів Цирулік О.І. на період карантину (06.04.20 – 10.04.20)

     6 квітня

09:00-12:00

1. Розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів 5-11 класів.12:00-14:00

2. Індивідуальні консультації для учнів 5-6 класів в телефонному режимі.

15:00

3. Перегляд вебінару «Як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращення комунікації з учнями в умовах карантину».

7 квітня

9:00-11:00

1. Індивідуальні консультації для учнів (у телефонному режимі) 7-8 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

11:00

2. Розробка та розміщення тестових завдань для учнів 9 класу з теми «Життя і творчість Т. Шевченка» в соціальній мережі Viber.

3. Надання посилань на відеоуроки та лайфхаки, які були задані на самоопрацювання протягом карантину.

8 квітня

09:00-11:00

1. Індивідуальні консультації для учнів 9 класу з української та зарубіжної літератури.

2. Розробка та розміщення контрольних тестів з теми «Бароко і класицизм» (8 клас) в соц. мережі Viber.

9 квітня

09:00-11:00

1. Індивідуальні консультації для учнів 10-11 класів в телефонному режимі.

11:00-12:00

2. Опрацювання матеріалів інтернет-ресурсів для урізноманітнення дистанційного навчання.

10 квітня

09:00-12:00

  1. Розробка та розміщення тестових завдань для учнів 10-11 класів з вивчених самостійно тем в соц. мережі Viber.
  2. Опрацювання фаховох літератури щодо організації позаурочної роботи.
  3. Перегляд вебінарів «На урок».

Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів Погорільського ЗСО Коробко О. І. на період карантину (06.04.20 – 10.04.20)

6 квітня

  1. Спілкування з батьками учнів у телефонному режимі щодо завдань з предметів.
  2. Робота з фаховим методичним матеріалом «Ранкові зустрічі».
  3. Самоосвіта. Пошук та перегляд вебінарів.

7 квітня

  1. Спілкування з батьками та учнями у телефонному режимі щодо завдань з предметів.
  2. Підбір дидактичного матеріалу та створення папок для інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (робота з комп’ютером).
  3. Робота з методичною літературою (журнал «Початкова школа» №4, 2020р.)

8 квітня

  1. Спілкування з батьками та учнями у телефонному режимі щодо завдань з предметів.
  2. Підбір дидактичного матеріалу та створення папок для уроків математики (робота з комп’ютером).
  3. Робота з методичною літературою.

9 квітня

  1. Підбір і розміщення індивідуальних завдань для учнів у соціальній мережі Viber.
  2. Опрацювання фахової літератури.

10 квітня

  1. Підбір і розробка завдань для учнів на наступний тиждень.
  2. Індивідуальні консультації для батьків учнів у телефонному режимі.
  3. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

                                  

Індивідуальний план роботи вчителя зарубіжної літератури Погорільського ЗСО І-ІІІ ступенів Цирулік О.І. на період карантину (13.04 – 17.04)

13 квітня

09:00 – 11:00

1. Розробка і розміщення на сайті школи, в соціальній мережі Viber завдань для учнів 5 -11 класів

2. Індивідуальні консультації для учнів 5-6 класів у телефонному режимі

12:00

3. Перегляд вебінару”Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами”

14 квітня

09:00

1. Індивідуальні консультації для учнів 7 класу, які потребують допомоги (у телефонному режимі)

11:00

2. Розробка та розміщення контрольних тестів з української мови з теми “Прислівник” (7 клас) в соціальній мережі Viber

15 квітня

09:00

1. Індивідуальні консультації для учнів 8 класу в тел. режимі

11:00

Розробка та розміщення тестових завдань для учнів 8 класу з теми А. де Сент-Екзюпері “Маленький принц” в соц. мережі Viber

16 квітня

09:00

1. Індивідуальні консультації з української та зарубіжної літератури для учнів 9 класу в тел. режимі

12:00

2. Розробка та розміщення тестових завдань до роману Е. В. Сігела “Історія одного кохання” в соц. мережі Viber

17 квітня

09:00

1. Індивідуальні консультації з учнями 10-11 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційному режимі

11:00

2. Перегляд вебінарів “На урок”

13:00

3. Опрацювання фахової літератури та інтернет-ресурсів з метою підготовки та урізноманітнення завдань для дистанційного навчання учнів.

Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів Погорільського ЗСО Коробко О. І. на період карантину (13.04 – 17.04)

13.04

1. Розміщення завдань для учнів 1 класу в соц. мережі Viber та на сайті школи.

2. Спілкування з батьками учнів у телефонному режимі щодо завдань з предметів.

3. Ознайомлення з новинками фахової літератури для НУШ.

14.04

1. Індивідуальні консультації для учнів у тел. режимі щодо завдань з математики.

2. Ознайомлення і підбір дидактичного матеріалу для уроків математики з груп “Все для учнів НУШ”, “Нові ідеї для НУШ”.

15.04

1. Індивідуальні консультації для учнів у тел. режимі щодо завдань з української мови.

2. Ознайомлення і підбір дидактичного матеріалу з української мови з групи “Найцікавіше для вчителя НУШ”

3. Ознайомлення з новинками фахової літератури для НУШ

16.04

1. Спілкування з батьками учнів в телефонному режимі щодо завдань з предметів.

2. Робота з навчально-методичними журналами, професійною літературою.

17.04

1. Підготовка дидактичного матеріалу до уроків мистецтва та дизайн і технології.

2. Підбір і розробка завдань для учнів на наступний тиждень.

Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів Погорільського ЗСО Коробко О. І. на період карантину (21.04 – 24.04)

21.04

1.Розміщення завдань для учнів 1 класу в соціальній мережі Viber та на сайті школи.

2. Спілкування з батьками учнів у телефонному режимі щодо завдань з предметів.

3. Ознайомлення з новинками фахової літератури для НУШ.

22.04

1. Індивідуальні консультації для учнів у телефонному режимі щодо завдань з математики.

2. Підбір дидактичного матеріалу для уроків математики з інтернет-ресурсів.

3. Перегляд вебінарів “На урок”.

23.04

1. Перегляд у соціальній мережі Viber виконаних учнями завдань.

2. Спілкування з батьками учнів у телефонному режимі щодо завдань з предметів.

24.04

1. Підбір дидактичного матеріалу для уроків української мови з інтернет-ресурсів.

2. Індивідуальні консультації для учнів у телефонному режимі щодо завдань з української мови.

3. Підбір і розробка завдань для учнів на наступний тиждень.

Індивідуальний план роботи учителя української мови та літератури Степанченко В.Б. (06.04.20 — 24.04.20)

06.04.

  1. Підготовка завдань на тиждень для учнів.
  2. Індивідуальні спілкування з учнями (дистанційно).

07.04.

  1. Опрацювання фахової літератури.
  2. Читання творів сучасних письменників з інтернет-ресурсів.

08.04.

  1. Індивідуальні консультації з учнями 11 кл. у телефонному режимі.
  2. Підготовка дидактичних матеріалів.

09.04.

  1. Індивідуальні консультації з учнями 8 кл. (Viber).
  2. Складання тестів за темою «Відокремлені члени речення» (8 кл.)

10.04.

  1. Індивідуальні консультації з учнями 10 кл. (Viber, телефонний режим).
  2. Складання літературного диктанту за творчістю Лесі Українки.

13.04.

  1. Підготовка завдань на тиждень для учнів.
  2. Індивідуальне спілкування з учнями (дистанційно).

14.04.

  1. Індивідуальні консультації з учнями 9 кл. (Viber).
  2. Підготовка дидактичних матеріалів.

15.04.

  1. Опрацювання фахової літератури.
  2. Читання творів сучасних письменників з інтернет-ресурсів.

16.04.

  1. Підготовка дидактичних матеріалів.
  2. Складання тестів за темою «Частини мови».

17.04.

  1. Читання творів сучасних письменників з інтернет-ресурсів.
  2. Опрацювання матеріалу про творчість представників постмодернізму.

21.04.

  1. Підготовка завдань для учнів.
  2. Індивідуальне спілкування з учнями (дистанційно і в телефонному режимі).
  3. Опрацювання листа МОН.

22.04.

  1. Підготовка тестових завдань для тематичного оцінювання.
  2. Ознайомлення з творами письменників постмодернізму (інтернет-ресурси).

23.04.

  1. Опрацювання фахової літератури.
  2. Підготовка тестових завдань для тематичного оцінювання.

24.04.

Підготовка тестових завдань для тематичного оцінювання учнів.

Індивідуальний план роботи педагога-організатора Степанченко Д.В.

06.04.

  • Розробка і розміщення завдань для учнів 6-7 класів на сайті школи.
  • Опрацювання педагогічної періодичної преси.

07.04.

  • Оформлення методичних розробок.
  • Самоосвітня робота в мережі Інтернет.

08.04.

  • Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час дистанційного навчання.
  • Вивчення інструктивно-методичних матеріалів.

09.04.

  • Пошукова робота в мережі Інтернет.
  • Опрацювання фахової літератури.

10.04.

  • Онлайн-консультація з учнями 7 класу (мережа Viber).
  • Підбір аудіоматеріалів для загальношкільних заходів.

13.04.

  • Підготовка дидактичних матеріалів.
  • Розробка і розміщення завдань для учнів 6-7 класів на сайті школи.

14.04.

  • Оформлення методичних розробок.
  • Підбір матеріалів для роботи із учнівським самоврядуванням.

15.04.

  • Самоосвітня робота в мережі Інтернет.
  • Поповнення портфоліо новими методичними матеріалами.

16.04.

  • Опрацювання фахової літератури.
  • Індивідуальні консультації для учнів 6 класу у телефонному режимі.

17.04.

  • Робота з дидактичними матеріалами.
  • Корекція виховного плану педагога-організатора.

21.04.

  • Розробка і розміщення завдань для учнів 6-7 класів на сайті школи.
  • Упорядкування папки педагога-організатора.

22.04.

  • Опрацювання методичних рекомендацій.
  • Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час дистанційного навчання.

23.04.

  • Вивчення інструктивно-методичних матеріалів.
  • Самоосвіта в мережі Інтернет.

24.04.

  • Пошук та підбір музичного супроводу до шкільних заходів.
  • Ознайомлення з планом роботи на травень, коригування щомісячного плану роботи.

Індивідуальний план роботи учителя математики Василенко Н. В. (06.04.20 — 24.04.20)

06.04

  1. Розміщення завдань для учнів з математики (соц. мережа Viber, сайт школи.
  2. Підбір презентацій до теми “Похідна. Правила обчислення похідної”

07. 04

  1. Індивідуальні консультації з учнями в телефонному режимі
  2. Опрацювання фахової літератури

08. 04

  1. Пошук інтернет-матеріалів для опрацювання тем з математики
  2. Консультації з батьками учнів щодо виконання завдань

09. 04

  1. Перегляд відео “З чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція” (ютуб)
  2. Надання учням посилань на відеоуроки, які будуть корисні під час виконання завдань

10. 04

  1. Перевірка виконаних завдань учнів
  2. Розробка завдань на наступний тиждень

13. 04

  1. Розміщення завдань для учнів з математики (соц. мережа Viber, сайт школи)
  2. Індивідуальна робота з учнями

14.04

  1. Перегля відео ” Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання” (Шпильова В. В. )
  2. Опрацювання інтернет-ресурсів для урізноманітнення матеріалу під час дистанційного навчання

15. 04

  1. Робота з методичною літературою
  2. Перегляд уроків на ” Всеукраїнська школа онлайн”

16.04

  1. Перегляд відео ” Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину” (Литвиненко Л. А.)
  2. Проходження ойлайн-тестів

17.04

  1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет ресурсах.
  2. Розробка завдань на наступний тиждень

21.04

  1. Розміщення завдань для учнів з математики (соц. мережа Viber, сайт школи)
  2. Індивідуальні консультації

22.04

  1. Перегляд відео ” Онлайн-тестування як форма контролю та підвищення якості знань” (Литвиненко Л. А.)
  2. Проходження онлайн-тестів

23.04

  1. Виготовлення дидактичного матеріалу для уроків
  2. Підбір тестів для учнів 8 класу з теми “Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння”

24.04

  1. Упорядкування планів уроків по класах
  2. Розробка контрольних робіт

Індивідуальний план роботи вчителя зарубіжної літератури Погорільського ЗСО І-ІІІ ступенів Цирулік О.І. на період карантину (21.04.20 – 24.04.20)

21.04

1. Розробка та розміщення на сайті школи, у соціальній мережі viber завдань для учнів 5-11 класів.

2. Індивідуальні консультації для учнів 5-6 клісів у телефонному режимі.

3. Опрацювання методично-фахової літератури з метою підготовки завдань для дистанційного навчання учнів.

22.04

1. Індивідуальні консультації для учнів 7-8 класів в телефонному режимі.

2. Розробка і розміщення в соцмережі viber контрольних тестів з теми “Світова новела” (7 клас).

3. Онлайн-участь у вебінарі “Принципи успішної взаємодії під час дистанційного навчання”.

23.04

1. Індивідуальні консультації для учнів 9 класу з української та зарубіжної літератури в телефонному режимі.

2. Розробка і розміщення в соцмережі viber завдань для контрольної роботи з теми “Сполучник” (7 клас).

24.04

1. Індивідуальні консультації для учнів 10-11 класів в телефонному режимі.

2. Розробка та розміщення в соцмережі viber конторольної роботи з теми “Драматургія кінця 19- початку 20 століття.

3. Опрацювання методично-фахової літератури (журнал “Всесвітня література в сучасній школі” №3 2020 рік).

Індивідуальний план роботи керівника гуртків Тишик В.О. з 06.04 по24.04.2020 р.

  1. Опрацювання матеріалів на освітніх Інтернет-ресурсах по оформленню стін актового залу та коридорів закладу.
  2. Оформлення стін коридорів закладу.
  3. Опрацювання фахової літератури.
  4. Перегляд матеріалів на освітніх платформах Всеосвіта, Прометеус, Едера.